Przejdź do Facebooka

Ostatnio komentowane

Sponsorzy

Wakacyjne atrakcje

Kolejne wakacje upłynęły nam pod znakiem odpoczynku, zabawy i podróży. Większość z nas miała okazję spędzić część z nich na fantastycznych wyjazdach kolonijnych w Głazie, Darłówku oraz Nowym Dworku. Mogliśmy tam zobaczyć nowe, ciekawe miejsca, uczestniczyć w wielu wycieczkach, aktywnie, sportowo spędzać czas, wspaniale bawić się podczas zabaw i konkursów, ale przede wszystkich zawierać nowe wakacyjne przyjaźnie, które z pewnością przetrwają dłużej niż tylko dwa miesiące. W czasie gdy nie byliśmy na wyjazdach, nasz domowy czas także mieliśmy wypełniony wakacyjnymi atrakcjami. Nasi wychowawcy zabierali nas na spacery i wycieczki rowerowe np. nad jezioro. Chodziliśmy na ściankę wspinaczkową oraz odwiedzaliśmy psiaki w kaliskim schronisku. Braliśmy udział w Dniach Kultury Ulicznej, oglądaliśmy przedstawienia. Zwiedzaliśmy Kalisz zabytkowym autobusem, bawiliśmy się na placach zabaw. Każdego dnia przeżywaliśmy kolejne fantastyczne przygody. Tak jak co roku, to lato było dla nas zdecydowanie zbyt krótkie!