Przejdź do Facebooka

Ostatnio komentowane

Sponsorzy

Wakacyjne wycieczki

Chyba nikt z nas nie mógłby powiedzieć, że nudził się w trakcie wakacji! Przez sporą część lata większość z nas mogła wypoczywać na różnych wyjazdach kolonijnych w całej Polsce m. in. w Kołobrzegu, Międzywodziu, Karpaczu, w Głazie i na Szałe. Kilkoro z nas wyjechało nawet na wakacje do Francji. Pozostały czas, nawet kiedy byliśmy na miejscu w naszym Domu, także był zawsze pełen atrakcji. Nasi kochani wychowawcy postarali się, żeby zorganizować nam czas pełen beztroski i zabawy. Poza codziennymi kąpielami w basenie, wyjściami na lody i zabawami na terenie miasta, zabierali nas także na wspaniałe wycieczki! Na Piaskach w Ostrowie Wlkp. mogliśmy poczuć się jak nad morzem – kąpaliśmy się w jeziorze, opalaliśmy na plaży, jeździliśmy na rowerkach wodnych. W Kaźmierce spędziliśmy kilka dni na pięknej działce pod lasem. W Odolanowie pływaliśmy w basenach i szaleliśmy na parku linowym. Niektórzy z nas po raz pierwszy w życiu jechali pociągiem! Odwiedziliśmy kaliski Gród Zawodzie i pływaliśmy po Prośnie. Nie sposób chyba wymienić wszystkich wakacyjnych niespodzianek, które czekały na nas tego lata! Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że mogliśmy tak świetnie się bawić i wypoczywać! To były naprawdę niezapomniane wakacje!